Saturday, August 20, 2011

kriips

dsaudsaujou , tegelt pole suht ammu kirjanudd , anna andeks no . Aega pole olnud ! Suvi ju & igast nalja siin saanudd . mwhahha ... Sain endale koeraa ( Pätu ) . Supernunnukas .

Ta siin pildi peal ka . Suht nunnukas . :) 
Tegelt ma siin vaatan praegu netist küünte pilte , milliseid endale järgmisena teha , ma olen terve suvi endale teinud igasuguseid ägedaid küüsi . Ma panen tglt paar pilti ülesse , milliseid ma järgmisena kavatsen teha . :P

 Sellised kollased kavatsen millalgi teha ...
 Need arbuusid :) .
 Need ka aga mitte nende värvidega .
 Midagi sellist :) . See on see Pac-Man . xd
 Selliseid teen ka , aq ml ple selliseid pikki küüsi . Pean ainult valget värvi ostma .
 Seda ka tahan teha ..
 Seda kollasega tahan , see näoga , pilvega , punast värvi ning , seda Peace märgiga .
 Neid rihanna küüsi tahan ka teha :) . need suht kerged !
Tahan teha , ainult pean halli värvi küünelakki ostma . 

Suht kenad onja ? Anuh , ma pean siis k2ima poodides ja ostma küünelakke ning suvega kõike ära ei jõuaa ...
OMG ! Suve on veel 11 päeva aint ???????????????????? Ma ei taha kooli minna -.- 
agno , praeguseks . Tsauuu ! Ma suve viimaseid päevi nautima :P

No comments:

Post a Comment